Plány s blogem

 Úvod

Zdravím,
vlastně jsem ani moc nepřemýšlel, co od tohoto blogu očekávat nebo jakým směrem jít. Nějdříve jsem chtěl jít cestou recenzenta fantasy knih, protože Fantasy opravdu žeru... Všechny jeho podoby, od malých bajek až po dlouho sáhlé seriály s obrovským množstvím dílů a sérií. Bohužel nebo snad bohudík, jsem od této myšlenky upustil, protože jsem strašný co se jakékoliv přípravy týče a recenze jako takové, by nemusely být to nejlepší.

 Satanismus

Každopádně né všechno je ztraceno. V pozdějších fázích, kdy budu mít nějaké zapálené čtenáře, chystám weekly blog, který bude shrnovat dění i mimo obrazovku počítače. Ovšem to je až na pozdější uvažování. Než se vůbec pustím do aktivního blogování, nejspíš budu vydávat různé zajímavosti, které se týkají různých věcí okolo temné atmosféry, satanismu a ďábla samotného... Jsem zvědav, kolik fanoušků toto téma má.

 Knížka

Pro začátek jsem založil také pár sociálních sítí. Na instagramu jsem si vytvořil nový účet a na FB vytvořil stránku. Odkazy budou ve spodní části příspěvku.
Co bych tu chtěl ještě plánovat, poněvadž toto je plánovací příspěvek, je psaní knížky... Vlastně už mám nějak tak rozmyšleno, o čem budu psát, ale ještě musím udělat kostru a hlavně vymyslet základní popis hlavních postav. V rozepsané knížce na wattpadu nic z toho nemám a vypadá to katastrofálně...

Blafy

To bude plánování už dost, kdybych si dal moc plánů, dopadlo by to tak, že bych neměl osobní život ... Který vlastně stejně nemám, takže je to fuk...
Samozřejmě, vím, že mě zatím nikdo nesleduje, ale ... Prostě musím psát...

Odkazy


Instagram
Facebook Stránka

To je asi všechno... Tak se mějte zkurvysyni...


Komentáře

Nejčtenější